2010. január 4.

Kapcsolatfelvétel

A tegnapi napon, amikor hazajöttünk a temetőből, elkezdtem keresgélni olyan szálakat, amiket fel lehet venni a családkutatás ügyében.

Végig néztem azokat a linkeket, amiket Ferenc öcsém küldött. Volt néhány, amin elindulva elkezdtem kigondolni egy utat. Megkerestem e-mailben a Komárom Esztergom megyei önkormányzat Levéltárának vezetőjét. Megkerestem Fejér megye közgyűlésének főjegyzőjét, aki a neve alapján rokona is lehet a családnak, illetve a Fejér megyei levéltár vezetőjét. Ezen túl megkerestem a Pannonhalmi Főapátság gyűjteményét is, ahol feltehetúen egyes tárgyi emlékek fellelhetőek.

Arról a tervemről nem mondtam le, hogy a különféle dokumentumokban említett településeket is megkeressem. Feltett szándékom, hogy az egykori családi birtokokról, épületekről fotókat készítsek.

Nincsenek megjegyzések: